Thursday, February 4, 2010

:: thankz friendz ::

kita bertemu kembali...

as i mention smlam,ari ni aku p waterfall dgn my kosmate..
we ol p mn?? tggu....hehe~

Pagi ni aku agak cuak ckit bl bedak aku jtuh n pecah masa aku cbuk2 duk kemas2 brg yg nak bwk {padan la wat keja last minit..huhu}..saja la 2 nak suh bli yg baru..nak abiskan dwet aku..huhu..
anyway 2 xmematahkan smangat aku tuk kuar enjoy..aku kan kuat smangat..chewah!! {kuat la sgt kau 2..hee~~}

Perjalanan bermula seawal jam 9 pg..as yg di rancang..tgk2 suma org pkai lawa2..aku ja..tp xkisah la..ari ni aku dlm mud mls nak bergaya..hehe.. {bukannya da org nak pandang aku pn} we ol pn bertolak la ke tempat yg hendak d tuju..sbuah van, 2 buah keta n 3 buah moto.. {ramai kan? hehe}

Sebenarnya we ol plan nak p BELUKAR BUKIT..
jalan kat c2 punya la banyak najis binatang yg bernama lembu..macam roller coster gak la rasa bila apek {as pemandu van} cuba elak benda alah tersebut..tp xpa la coz aku nek van..klu terlanggar pun xda la effect pa2 pn..
camna plak dgn yg nek moto?? haha..sumthing yg x di duga telah berlaku {sabar ye alip..ni suma dugaan dalam khidupan..haha}..sory yer aku xdapat nak cita sbb takut nanti alip ketuk kpala aku..mungkin jgk aku akn jadi bengong beberapa ari akibat dari ketukan tersebut..so,aku xmo ambik risiko..haha..
We ol suma yg nek van n keta sampai dulu d simpang ke belukar bukit..tunggu pnya tunggu punya tunggu,geng lelaki yg bermoto xsampai2 gak..takut gak klu dey ol ni sesat ka apa ka..sbb aku di phamkan dey ol ni xpenah lg smp cni..so,we ol yg nek van ni patah balik {dlm keadaan yg bimbang takut minyak abis} tuk cari dak2 ni..tp jumpa gak..so,decide tuk tggu kat simpang td ja..nak d jadikan cita masa tgh tggu 2, van tersalah parking plak..tayar masuk dalam lubang..haha..so,terpaksa la kaum hawa yg ada ni menggunakan tenaga yg ada tuk tolak van tersebut..tamparan wanita!! yeah!! hee~~

sampai kat belukar bukit 2, search tempat..tp cam bahaya plak..xsesuai..tapi sempat lagi berpossing kat c2..hehe..{nama pn pmpuan..}

Atas2 sbb kselamatan,we ol pun tukar plan tuk p sekayu ja..even aku dah penah p dl,tapi xkisah la..janji enjoy..hehe..so,patah balik la..on the way 2,tiba2 san baru sedar yg handset dia tertinggal..{ish,2 la..kusyuk sgt ambik gambar smp handset pun bleh lupa..huhu}..apalagi,trus u-turn..nasib la xjauh lagi n lagi la nasib bila handset 2 xilang..huhu..
Setelah perbagai dugaan tersebut,akhirnya we ol sampai kat SEKAYU...


tengok la wajah2 keletihan n keceriaan sorang2..mesti dah xsabar nak mandi n makan kan?..hehe..alip sempat lg baca paper..mybe xmo ketinggalan dalam hal ehwal semasa.. {paper yg aku bli tp xsempat nak baca dah ilang..huhu}..J dengan senyumannya berkata "selamat datang ke sekayu"

Im very enjoy there..lupa seketika segala masalah..thankz friendz 4 da nice moment..
pasni bt lagi eh?

em,asyik letak pic org ja..nak letak pic aku plak la..hee~~

p/s:4 more pic..tgk kat my fb.. =)