There was an error in this gadget

Tuesday, February 9, 2010

:: di mana dia ::

hai semua...

WANT MY SPIRIT BACK!!
sob..sob..sob..
em,xtau la pa dah jadi dgn aku skng..dis week n last week,da ja klas yg xmsuk..pdahal jdual aku dah mmg sah2 free..xda la pack like sem2 yg lepas..2 pn nak memonteng lagi..hadoii..
come on la wahai NURUL NASRIATI!! WAKE UP,ok??
ya..ya..aku sdg mncari smangat aku yg ilang ni..mungkin aku patut nyanyi lagu SEMANGAT YANG HILANG-XPDC tuk dapatkan smula smangat 2...or mungkin fiza patut nyanyikan lagu 2 tuk aku {mst dia akan semput cam ari 2..}..haha..

Rasa cam nak blk mlm ni ja..tket aku pn xda org bli lagi..huhuhu...
sesapa yg nak balik kedah mlm ni...
tiket KT -ALOR STAR 9/2 malam masih da lg..single seat..sila dapatkan di kaunter SP BUMI dgn harga RM55..harap maklum...
hukhuk! mintak2 la da org bli..klu x,mlayang la duit aku 2..xbleh nak ambik blk..
Klu aku sndri yg blk bleh x kwn2?? mst dey ol akan ckp XBOLEH!! try la klu nak kena cepuk!!

Eceli,aku pn xtau pa maksud perkataan 'cepuk' 2 sebenarnya..
mungkin patut rujuk dalam kamus dewan bahasa & pustaka..tp aku rasa cam xda ja {tp xtau la klu btl2 ada..hehe}..perkataan 2 sebenarnya terkeluar secara xsengaja time tgh bergurau senda dgn rumate2 {time 2nd year}..n den mcm comel plak perkataan 2..xda la kurang sopan bila sebut n yg penting si penyebutnya masih mempunyai ciri2 gadis melayu..hahaha..
em,opss sori la klu u ol kat luar cna mmg dah tau perkataan ni..aku bercerita berdasarkan pengalaman..heeee~~

MOOD : XBOLEH TENGOK ORG BAHAGIA..
So,klu u ol kat luar cna xmo aku jadi pembunuh bersiri {pengaruh forensic} n u ol adalah mgsanya,plz jgn tunjuk kbahagiaan u ol n pasangan u ol kat depan aku,ok? haha..
Misalnya klu u ol tengah dating,tiba2 nampak aku lalu..so,buat2 gaduh ok? xkisah la,bertampar hang aku ka..tarik rambut sambil guling2 ka..bersepak terajang ka..janji aku xtau u ol tgh bahagia..{haha..kejam kan aku?}

em,ok la tuk kli ni..mau p klas jap g..xnak ponteng2 lg...
lastly,doakan smoga aku dapat semangat aku smula..terutamanya semangat mau makan..dah brapa ari dah nasi xmencecah perutku ini..huhuhuuu~~


No comments:

Post a Comment