Friday, February 12, 2010

:: kT - kL ::

Kekasih yang dulu hilang..kini dia telah kembali pulang..akan ku bawa dia terbang..damai bersama bintang.... =)

Mungkin aku boleh bernyanyi riang sekarang..hehe..thankz 4 giving me 1 more chance..

untuk pengetahuan u ol smua,aku baru ja smpai kL pg tadi..datang untuk beronggeng menghabiskan duwet biasiswa..hahaha.. {dlm ati risau gak sbb yuran xbyr lg..huhu}..

em,nampaknya harapan aku utk nak dia datang mbkt tercapai jua akhirnya..tapi bukan datang ja tau,siap anta aku n jalan2 lg..hehe..prasaan gembira time dia meng'offer'kan diri nak anta 2,hanya TUHAN yang tahu..thankz syg {malu..malu..sampai pipi merah..}

Perjalanan ke kL yg sangat memenatkan..even xda la jauh mcm nak blk kedah,tp mmg penat la..xtau knp..baru 2 jam dlm bas,aku dah xsenang duduk..mungkin di sebabkan aku xbiasa nek bas double dacker..mungkin juga sbb seat dia yg muat2 untuk bontot ja..mungkin juga jalan yg cerah buat aku silau n xbleh tido {jalan blk kedah bukit2 n xbyk lampu}..mungkin juga byk traffic light n bas asyik brenti2..or mungkin juga aku sedih nak tinggalkan tganu {oh,yg ni xmungkin..hehe}..

Masa dalam bas 2,aku xda la tidur sgt..banyak menghabiskan masa dengan termenung ja..nak msg,takut pening plak..hmm,yang si naddy, eiji n fiza nyenyak betul tido.. Haisyh! jelaz betul aku..aku gak yg terkebil2...huhu..
masa kat mana ntah {rasa cam area2 tganu nak msk phg} aku ternampak la 1 accident..antara moto dgn....xtau..sbb aku nampak moto ja..moto 2 sangat teruk..macam terputus 2 ja.. {xbrapa prasan sbb agak gelap kat situ..}..n den ada sorang mamat tergolek kat tengah jalan..eiii,mmg seram la! ni mesti kes rempit ni..
so,to u ol di luar cna,berhati2 lah d jalan raya..ingat orang tersayang..klu xmo ingat org tersayang pun,ingat la nyawa sendiri..amal 2 dah cukup ka? {peringatan tuk diri sendri gak..hehe}


*at noOdle station..pas ni nak makan kat cni lagi..byk mkanan nak try..hehe*

Jeng..jeng..jeng..inilah 'si dia' yang selalu aku sebut2..my cintaku..ahakz! {malu..malu}

*setelah puas d pujuk nak bergambar,akhirnya stuju gak..haisyh,ssh betul..huhu..opss,aku nampak kurang tinggi d situ..nampaknya aku perlu pkai heel yg agak tinggi untuk nampak lebih seimbang..hahaha*

ok la..mata dah berat..otak dah xbleh berfungsi..mau tido sebentar..
Daa~~



2 comments:

  1. wah.. bahgianya tuh.. hehe
    eh kim salam kat iza tuh.. kate aku xbalik nih sebab tunggu nak dating gan dia.. haha..

    slamat bercuti.. jaga org tersyg tuh bek2 yek =))

    ReplyDelete
  2. fiza cakap "ngokngek la..bkn nak kontek aku trus...hehe"
    ok,slamat2...tq..hehe

    ReplyDelete