There was an error in this gadget

Sunday, February 14, 2010

:: oh kakiku ::

Kakiku bagaikan hendak patah.. T_T
Ari ni satu ari berjalan2 sambil bershoping dengan jayanya..dah lama xjalan ni..kaki aku pun dah xbrapa kuat {mungkin juga sbb aku xminum susu..hehe}..
Klu kat UMT,aku rasa dah lama aku xjalan2 ke kampus or jalan2 dari kampus ke hostel..Asyik nek van kuning ja..kcuali la kelas malam..pasar malam pun dah dekat stahun xp..haha..gila malas bersenam aku ni..

Em,dah lama rasanya aku xbershoping..
So,berhabis-habisan la bershoping {dah mcm org xpernah jmp shoping cmplex pn da}..aku asyik beli, beli n beli...sedar2 duit aku abis dalam RM300..wah,gila la!! 2 barang2 ja.. xtermasuk makan2 n tiket lagi..ish,dah lari budget abis ni...huhu..

*4 org yg gedisss..naddy,eiji,fiza,aku*

Ha,aku skali lg beli baju diner tau..
baju ari 2 kan aku rasa cam xbez..baju kali ni bez kot..pa2 pun tengok nanti ye {supraise la konon2..hehe}..tema aku tahun ni merah itam..sapa rasa nak sedondon dgn aku 2,bleh la bli kaler ni...hehe..
nak kutuk2 nnt pun xpa..aku xkisah {klu puji lagi bagus la..hehe}.. coz aku pun rasa baju 2 cam agak pulun..haha..tp bia la..dah final year kan? mesti la nak mragam abis..lalalaaa~~

*try kasut jap*

*bersama barang2 shoping*

*part yg plg bez*

Em,penat sudah..esok mau sambung jalan2 lagi...arap2 aku dapat control blanja aku..malam mau balik kedah..wah,beznya!! xsabar sudah mau tidur di bilikku..ahakz~~

*wif fiza*


No comments:

Post a Comment