There was an error in this gadget

Sunday, February 28, 2010

:: nak gelak ke nak sakit ati?? ::

Hello everybody..

okeh,nak straight 2 da point ja..
keja byk dis week..so xbleh nak mrepek lebih2..huhuhu..

Petang kemarin si dia kol nak pnjam laptop..
So,memandangkan time 2 aku in da mud mls nak siapkan esamen {sebenarnya baru bangun tido},aku pun bagi la dia guna dulu. trun kat cafe baru. dia da kat cna,tgh buat discussion..lepak kejap ja kat situ sbb aku xsembahyang asar lg..hehe..tido punya psl..{banyak keja pun,tido msih mnjadi keutamaan..lalalaa~}

Ok,dalam 7.40 dia msg suh trun ambik laptop..
Aku pun trun la..n den dia ckp xbleh lama..baju x pack lg..mlm nnt nak bertolak ke Pahang..
Oh,ok..Aku pun sandar kat tiang sambil cakap2..den,rasa cam plik ja..y xda respond?? so,aku pun psing n tengok2 dia dah blah...haisyh!! gramnya..bukan nak ckap dulu..rupanya2 aku cakap sorg2..Aduh,nasib xda org time 2..klu x,mst dey ol ingat aku ni gila..duk cakap dengan tiang maghrib2..arghh!!!!

Msg dgn dia mlm 2,niat d ati nak mrah2 la..
ye la..dah blah cam 2 ja..sapa xmarah kan??..tapi bila aku cita n marah2,bleh plak dia bls..
"hahahaha! padan muka! 2 la..ckp byk sgt.."
Eeee....gram3x!! xpa2..ur besday next week..aku ku kenakan beliau ckup2..haha..
Sapa2 da idea bang bang boom,bleh la kongsi d cni..kasi gempak2 ckit..besday boyz xbleh mrh kan??? hee~~

Tapi bila ingat2 balik psl kejadian ni,
xtau la,nak gelak ke nak sakit ati???



4 comments:

  1. gelak... haha.. memang lwk.. tulah jgn ckp byk sgt.. hehe.. eh 12 - 14 hampa free ke??

    ReplyDelete
  2. ceh,gelak plak...hahaha
    12-14 ni ka? 12 diner..14 da test rasanya..y?

    ReplyDelete
  3. x masa tuh kami ada kat KT p tournament taekwondo..

    ReplyDelete
  4. oh..nak blanja ka? bleh2..no hal..hehe..
    pembetulan,test 15/3

    ReplyDelete