Saturday, March 20, 2010

:: mari bergembira ^_^ [sambil buat muka comey] ::

Sila abaikan pic di atas..saja ja tempek..bajet cam muka comey bt cam 2..hehe..

Oh,skang aku sangat gembira!! xda lagi emo2..marah2...
Rasa cm mau menari-nari..

http://emo.huhiho.com

Mari nenari denganku!!
five! six! seven! eight!
Hoyeh!! hoyeh!!
okeh..cukup2..nanti semput plak..hehe..

Knp aku hepi??
sebab
.
.
.
.
sebab
.
.
.
.
sebab
.
.
.
.
ish,banyak plak sebab kan??
hehe..

okeh,focus! focus!
sebenarnya..
.
.
.
aku
.
.
.
Dah bli tiket blik kg next week!!
..23/3 pkul 9 malam..
xtau lagi bila mau balik tganu smula..bergantung pada keadaan ati..chewah!!

bez kan??
meh menari lagi skali!!
apa?? penat??
ok2 next time plak kita mnari ye kawan2..skng rest dulu..

Disebabkan itu,ye kawan2..maka aku dengan secara rasminya tidak akan join BBQ tersebut kerana bahawasanya aku telah berada di rumah pada tarikh tersebut..kepada kawan2 sekalian jgn merindui aku..eh,salah2!! u ol mesti xkan igt aku bl dah enjoy kan? huhu..tp aku xkisah sebab aku sedang berenjoy d umah..lalalaa~
em,nak buat pesanan pa eh? xda idea plak..
..
pk
..
pk
..
ish,xda idea gak..camni la..klu aku dah da idea nnt,aku msg ja la kat sesapa..
hehehe
sampai di sini sahaja untuk kali ini..
~SEKIAN~




No comments:

Post a Comment