Monday, March 8, 2010

:: kisah aku dan helmi ::

Oh,God..nyaris2 miz klas EIA..
suma ni gara2 Helmi Eliza Elias..


WHY??
xtau la camna aku bleh termimpi dating dgn mamat nih..
nak kata aku brangankan beliau b4 tido,xda plak..sries,xtipu..haisyh!! tp memang bez la mimpi 2..{
sapa yg xbez mimpi dating dgn org ensem..hehe}..tp lagi bertambah bez bila dia mlamar aku dekat my parents {pulun kan mimpi aku?? haha}..
nak tau sterusnya?? xmo?? xkira,nak cita gak..haha..











den,aku tolak lamaran tersebut dgn alasan aku dah da bf..oh,sungguh tulusnya aku even dalam mimpi..klu x,next part mesti aku akan kawen dgn beliau..{aku tlh mnolak rezki di situ..hahaha}.. okeh,kita abaikan beliau ini sbb beliau adalah laki org..aku xsuka bermadu,ok? {budget mcm dia nak kau..}

bangun2 dah kul1.40..my klas kul 2.. rasa cam mls sngat nak p klas..
nasib aku berjaya melawan bisikan syaitan di telinga ini {sbnarny lebih kpd takut sbb dah bapa kali ponteng dis klas..klu xbleh masuk exm,naya oo...}..akhirnya sampai gak aku d klas..even lewat ckit..syabas2!! sila bagi tepukan tuk aku..clap!! clap!!

sblum tido 2,aku mlawat page hijau kuning.com..
isu terhangat.....
mesti la pasal kekalahan truk kedah atas selangor..4-0..oh,malu2..nasib aku xtengok..
ramai yg nak coach letak jawatan..em,aku pun berpendapat cam 2..taktikal coach yg xmenjadi..last aku tengok dey ol main pun,sgt truk..hope inisiatif dapat di ambil b4 penyokong bertambah agresif..{eh,cam pulun plak..hehe} pa2 pun hijaukuning tetap di ati..next game dengan ATM..jgn ulang ksilapan yg sama dah la..
mungkin benda2 yg aku baca ni telah mempengaruhi mimpi aku..mungkin..mungkin...
kekalahan ni jugak menyebabkan aku boikot paper 2 ari..haha

oh,dah 2 post berturut2 cakap sal bola..mesti bosan kan?
em,eceli nak cita psl ujung minggu yg bez bersama geng karok,tapi my laptop xbleh nak detect my hp..xtau np..so,xbez la klu xtempek pic we ol menggedik-gedik 2..terpaksa la mrepek next time..hold dulu..hehe..

p/s:mimpi di siang ari memang indah.. =)


No comments:

Post a Comment