Wednesday, March 17, 2010

:: hanya padaMU aku berserah ::


Ish,sedih ja kan tajuk kali ni...

Yup! aku memang tengah sedih..eceli bukan sedih..
Juz rasa down yg sangat2..bengang dengan org yg xabis2 nak cari pasal.

kata2 yang berwarna merah {menandakan aku tengah marah} khas aku taipkan tuk org tersebut..reader yg len bleh abaikan ye..hehe

Dear hang {intro yg agak sopan}
Pa yg hang xpuas ati lagi dengan aku lagi sebenarnya?? xcukup lg ka hang duk crita psal aku cna cni?? aku dah diam, aku ingat hang nak stop la ckp2 psl aku..tp makin jadi2 plak..ni dah melampau! memang dah mencabar kesabaran aku.. xpyah nak budget bek la weh! aku tau la hang 2 macam mana. mungkin hang bleh kaburkan mata org len. tp bukan aku!!
Klu hang 2 spesis yang bek, hang xkan burukkan orang sana sini kan??
Ckup2la nak cakap benda yang xbetul pasal aku klu hang xtau cita. 2 dah jadi fitnah tau!!
Ok..mungkin hang lupa banyak benda yang aku tau pasal hang. So,aku nak tegaskan di cini sekali lagi aku dengar hang still lagi fitnah aku xtentu pasal, aku xkan teragak2 nak cita prangai sbenar hang kat suma org..
Klu hang sorang berjaya jatuhkan aku,aku sribu lagi senang sebab aku bukan sorang. aku da saksi/kawan yang tau psal hg. so, BE WARE!!!!!
aku nak buat pa pun,aku pnya suka la..rasanya aku xda kacau idup hang pun. xda langsung!! ok? bukannya aku kurangkan markah test hang. guna duwet hang ka. pandangan hang pun aku xkcau!!
lastly aku nak cakap..
orang macam hang ni,PERGI MAMPUS LA!!!!

Oh,habis ilang kesopanan aku..
agrhhhh!!! ntah la..xtau nak cakap camna. sangat2 sakit ati. sangat2 down. benci betul benda2 camni jadi time2 nak exam..
BENCI!! BENCI!! BENCI!!

Ya Allah..Kau kuatkanlah aku...
da org cakap,aku kena jadi macam nur amina..
hmm..xmungkin..aku bukan setabah n sekuat tu..

next week berkira-kira mau pulang ke kampung halaman b4 exam.
hope da masa free tuk balik. n went come back,evrythg back to normal..amin..
sriesly,aku mmg xda mud nak buat pa2 pun. even makan.. sangat down..

p/s : awak,plz paham situasi saya skang..awak tau kan awak ja bleh tlg sy.. T_T


6 comments:

  1. sbq la weh......blm tn2 org yg ngta kta dia lg bek dri kta........uhuhuhuu..bestnya nk blk..nk itot!!ihihi~~~

    ReplyDelete
  2. tgh menahan ksabaran la neh..huhuhu..
    td kol abah,dia ckp xyah blk la klu kjap2 ja..oh,sadis btl..sob3x..

    ReplyDelete
  3. rileks la wei...mesti nnt tuhan balas kaw kaw..kat org tu..hehe~

    ReplyDelete
  4. owh... sape gerangan hambe y x berfekdah 2???
    jom2.. cilikn die punyer... tuuutttt!!! kkekekek

    ReplyDelete
  5. jom2..kita ganyang dia abis-abisan..hahaha [tanduk pun muncul]

    ReplyDelete