There was an error in this gadget

Friday, May 21, 2010

:: en3 tuk eiji and skali lagi tuk awk ::


1st nak gtau yg i skang kat kedah..baru ja smpai pagi td..tp malam ni i berteman tau..ex-rumate i tido cni..so,i nak ucap slamat datang kpd MARDHIAH ke kg i yang aman dan damai ni..nnt i bawak u mlawat sawah padi kat cni eh? u ol yg tringin nak ktenangan, bleh la datang kg i..sure u ol xkan nyesal..hehehe...

Ok, trus ke tajuk asal,i nak cakap sumthing kat EIJI (geng karok)
Dear eiji..
Td aku dapat kol dari seseorang..time aku kuar jemput mar..aku ingat da orang nak tawar keja tuk aku..tp slah rupanya..nak tau sapa??
caller: ni nas kan? ni mak atiqah ni..
aku: mak atiqah mana eh? *dalam ati blur2..bl masa plak aku da mak nama atiqah?*
caller: dulu penah datang kL kan?
aku: haah.. *aku rasa xda plak aku bg no sesapa masa kat kL dulu..mak cik ni bkenan nak ambik aku jd mnantu ke??..cuak abis dah ni..kelu pun da*
caller: ni mak atiqah la..eiji..
aku: oh,mak eiji..*malas la nak taip sume perbualan*
hahaha..time 2 aku rasa cam nak gelak guling2..camna la aku leh lupa nama hg eiji..lg 1 aku igtkan mak atiqah..rupanya mak kpd atiqah..hahaha..
http://emo.huhiho.com
mak hg kol aku sbb dia ckp kol hg xangkat..hg mrajuk dgn dia ka? hehe..risau btl dia..aku plak xbleh nak tlg..mcm la aku dgn hg skng kan? hmm,aku harap time ni hg dah kol mak hg blk..rndu btl ngn crita2 mak hg.. =)

okeh,skang tuk awk versi ke 2..hehe
Dear awk..
hmm..sy pning la dgn awk ni..sblm ni ckp len..skng ckp len..awk yg dah xnak kwn dgn sy..sy hormat kptusan awk..so,sy jauhkan diri dari awk..skng awk ckp..
"time dah hepy...lupelah **** kan?"
awk bt sy pninglah..sy igt sy dah bt tindakan yg btul..tp len plak awk pk..jujur sy ckap,sy xda niat pun nak lupa awk..sy suka kwn dgn awk..sy senang kwn dgn awk..peninglah..bleh x awk gtau pa yg awk nak? pa yg perlu sy bt..supaya awk xpk -ve tntang sy..sedihlah awk cakap sy cam 2..huhuhu..
Sory sgt2..awk trasa sbb sy xgtau awk sy blk kdh kan? bkn sy xnak gtau..tp mcm sy ckap sblm ni,sy hrmat kptusan awk..i think dat awk dah xnak tau pun psl sy..sbb 2 sy rasa xperlu nak gtau awk..
lastly skali lg sy nak ckp, sy hargai persahabatan kita..awk baik n ntah la..complicated kan?..klu awk bc ni,sy harap awk dapat jwb suma teka teki yg awk tggl..
http://emo.huhiho.com

ok lah..mau tidur sudah..slamat malam suma..
http://emo.huhiho.com

No comments:

Post a Comment