There was an error in this gadget

Wednesday, May 19, 2010

:: 5 hari di UMT ::


Tik..tok..tik..tok.. *bnyi jam dulu2*.. eceli i tgh coundown nak blk kedah malam ni..pas 2 gedik i pun dtg la..nak sedih2 plak..nyampah tol..kan? kan? klu i duk kedah,sedih plak nak blk ganu. i pun xpham..

kat umah nnt mst i kena byak sabar dgn brodband i yg terhegeh2 panjat line..maklum la kat umah i gprs ja..duk kg katakan..pas 2 mesti i akan menghadapi sindrom mls on9 lg..xpa2,nnt i ayat2 ckit abang2 kat celcom 2..suh dey ol letak 3G kat kg i..agak2 dey ol akan tergoda dgn i x? hahaha.. *prasan ja lbih ko 2..*

ish,sayang plak nak tggl line yg mcm F1 ni..nak downlod lagu pun laju ja..2 yg i sedih nak blk 2.. *alasan xbleh blah ja kan?* ..hehe..

5 ari kat umt ni i dapat byk pngalaman giler..plg xbleh lupa bila we ol nyorok dalam loker..sbb we ol duk hostel scara haram je..hehe.. *sory yer abg2 n kak2 pjabat hostel* .. bl dengar ja org cek hostel,mula la glabah..sorok kasut suma, masuk dlm loker, sembunyi blakang pintu..haha..tringat blk zaman duk hostel skolah dulu..camni la..we ol duk 5 org kat blk 2 org..2 org daftar n lg 3 duk scara haram..so,we all kongsi duit la tuk byar sewa blk ni..sempit 2 memang la..tp blasah ja..nak save duit pny psal..semak 2 xpyah ckp la..haha..pas 2 we ol buat blk air cam blk air sndri..tggl sgala mcm kat dalam 2..sabun, pencuci muka..mst org2 kat umah ni tensyen dgn we ol kan?..lantak la..hahaha.. *jahat btl*

sempena i dah nak blk mlm ni, i nak ucapkan selamat mnyiapkan thesis bt kwn2 yg len..klu dgr org pjabat hostel bg salam, relex dl..jgn masuk loker lg..tggu dey ol ketuk pintu dulu..haha..n lastly nak ckp, bez la duk dgn u ol..dapat gosip2.. *nama pun pmpuan* heee~

saja ja nak tempek pic kat datran shahbandar masa i muda remaja dl


No comments:

Post a Comment