Saturday, January 30, 2010

~TeRujA~

Aku sangat teruja!! hahaha

Thankz to naddy coz tlah tag aku dalam u punya blog..hee~~
Aku sangat teruja, terharu, gembira n palbagai prasaan lagi telah bercampur baur.. {blog aku tlah di promote d situ} haha..sory la ye coz lambat menjawab soalan2 anda..bukan apa,aku nak pastikan jawapan yg aku bagi nanti TEPAT, PADAT, n tak mnyinggung mana2 pihak atau boleh menyebabkan kontroversi..
ok lah,xmo membebel byk2 lagi..lets check my ans.......................

1) Where is your cell phone?
ada kat sebelah..{slalunya hnya berbunyi di wktu mlm}

2) Relationship?
hmm..{thinking..thinking..} hahaha

3) Your hair?
sedang berjinak-jinak dalam dnia rambut panjang..

4) Work?
homework ada la..hehe

5) Your sisters?
sorang kakak n 2 org adik

6) Your favorite thing?
Font sizesunblock!! {disebabkan suhu di tganu agak tinggi}

7) Your dream last night?
About cermin naddy yg baru beli kat mydin smalam {nnt i cita kat u yer naddy..hikhik}

8) Your favorite drink?
hmm..ikut situasi n tempat..{yg penting xda susu..elergic!} haha

9) Your dream car?
Viva..murah n jimat!

10) Your shoes?
banyak..sbb aku memang suka bli kasut..tp yg sll pakai kasut yg beli kat mydin alor star n di bayar oleh mama..

11) Your fears?
binatang yang menggelikan..contoh:ulat,pacat,lintah.. {ee..meremang! even juz tgk gambar..}

12) What do you want to be in 10 years?
isteri yg solehah..

13) Who did you hang out with last weekend?
last weekend? kua ke? xingat plak..heee~~

14) What are you not good at?
xtau..mcm banyak ja..hehe

15) One of your wish list items?
like naddy..wanna go to swiss but with my love.. lalalaa~~

16) Where you grew up?
hijau kuning tanahku..darul aman negriku.. {opss..ternyayi plak..}

17) Last thing you did?
makan nasi yg d beli di depan hostel..

18) What are you wearing?
tshirt 'melaka' yg di beli oleh kakak aku..

19) What aren’t you wearing?
baju melayu..songkok..kopiah.. hehehe..

20) Your pet?
kucing yg bernama jusoh n joyah {tapi adik aku punya la..kira boleh la eh?}

21) Your computer?
Acer..tp skang pkai hp yg kakak aku punya {coz laptop aku rosak..huhu}

22) Your life?
ok..kadang2 xok..pas 2 ok blik..cam 2 la sterusnya n sterusnya...

23) Missing?
stereng keta..rindu mau drive..hahaha

24) What are you thinking about right now?
bila la nak abis soklan2 ni..hahaha

25) Your car?
xda la..keja pun blom..lesen pn xda..sob3x..

26) Your kitchen?
yang mama aku ada la..

27) Your favorite color?
tak tentu..hentam je..janji cantik.. {tak memilih kan aku?? haha}

28) Last time you laughed?
kemarin+semalam bersama geng karok..

29) Last time you cried?
tak ingat..hehehe

30) Love?
family..friendz..n my love {hikhik..malu lah!}

31) So who wants to share their ONEs?? How about?
share pendapat dgn kengkawan..{haha..bleh x??}

huh,abis jugak akhirnya..btol2 bz body lah soklan ni..haha.. berpeluh-peluh gak nak menjawabnya...smoga jawapan aku memenuhi kehendak pemeriksa..hahaha


2 comments:

  1. thanks la sebab jwb~. haha~. benci kan kena tag?.haha. eh. apasal dgn cermin aku?.haha.

    ReplyDelete
  2. xpa2..aku xmembenci hg..hahaha..
    cremin hg? 2 la..aku pn heran cmna aku bleh mmpi psl beliau..

    ReplyDelete