Friday, January 29, 2010

~Berakhir Sudah~


Kita bertemu kembali..hehe..

*xda kena mengena dengan tajuk*

Berakhir sudah penantian aku untuk tolak balik tiket aku tu..harap2 ada la orang nak beli..risau gak..klu xda,rugi RM55 tu..banyak2...

1st of all nak ucap thankz to my roomate coz telah tolong beli kebab, kteow goreng n cendol {bekalan di waktu malam} tuk aku kat pasar malam petang tadi..dengan bekalan ni,xda la aku nak berlapar lagi..

Nak di jadikan crita plak,maghrib tu dia anta msg ajak klua plak..so,xkan nak tolak kan? lgpun dah lama xklua..aku pun stuju la..awal2 tu macam jual mahal sikit {padahal dalam ati memberontak nak klua..hehe}..pas mandi suma aku pun klua la tanpa sempat makan {makan cendol sparuh ja}..

1st tempat yang p mesti la mbkt..dah brapa ari berhasrat nak p sana..stelah selesai suma,tringin plak nak makan kfc {senarnya dari kmarin lg}..coz masa tak mngizinkan,aku ambik kputusan tuk bungkus ja..aku sengsorang ja masuk kfc tu,dia plak p beli barang kat guardian..tiba2 aku jadi cam agak teruja bila tengok da set ala2 tuk velentine gitu..hmm,xsalah tuk aku beli dia 1set kan? {konon2nya romantik la..} tapi xingat plak nama set 2..so,aku pun beli la 2 set {sori awk,tipu cakap beli tuk kawan..saja nak surpraise..hee~}

Sampai ja bilik tengok makan pnuh kat atas meja..pasar malam tadi+kfc..sapa nak makan suma ni??? haha {tu la kau..tamak sangat}..aku hanya mampu makan kteow ja..kebab kasi kat mar..n thankz 2 my rumate n my exrumate,linda coz bantuin aku menghabiskan kfc...pengajaran bg aku ari ni, beli makanan ukur perut sendiri..haha {xpa la,at least aku dah berjariah ari ni..hehe}

ok la..mau tidur sudah..daa~~





2 comments: