Saturday, January 30, 2010

~Hari yang Sibuk~

Hai semua..!!

Pagi Jumaat yg membuatkan
aku agak mOody & rasa nak membebel {aku memang agak kuat membebel..mungkin ikut mama kot}..Kenapa?? ye la..pagi ni sepatutnya aku ada discussion forensic {1 of subjek yg aku minat gler}..alih2 1 of my group member msg cakap cancel plak coz dia nak outing..so,aku yg dah memang ngantuk coz tido lambat smalam trus mnyambung tdo blik la {pluang jgn di lepaskan..haha}..bangun2 ja tido,tgk hs ada msg yg mengatakan discussion cam biasa coz dia xjadi outing plak..aku pn pa lagi,trus mandi laju2 {tapi xla laju sgt sebab aku ni mmg mndi lama} tuk menghadiri discussion tersebut..n for ur information,aku telah lambat dalam 1 jam 45 minit!! {setelah di tolak tambah}..hambik kau!! haha..to all my group member,sory lah yer..kelewatan yang tak di sengajakan..heee~~


*aku tengah main facebook sebenarnya..hehe*


*yg ni betul2 tgh buat keja*

Petangnya plak aku n geng karok telah buat plan secara tak sengaja..
We all plan nak together-gether p makan makanan yang berasaskan celup tepung..xsempat aku nak rest {tp aku xkisah coz aku memang suka jalan2}..Pas asar,aku n nor p sewa keta {of coz la nor yg bawak sbb aku xda lesen..hehe} den p ambik naddy n fiza..eiji xikut coz da suksis..geng karok xcukup sorang..tp xpa,perjuangan harus di teruskan..chewah!!
So,kami pun menuju ke destinasi {sory aku xtau nama tempat tu}..kedai di tepi pantai n sgt bez!!

*sotong, cendawan, ikan pari n ikan (xda dlm gambar)*


*aku & nor bersama ikannya*


*and minum air kelapa special jgk*

Bila dah kenyang2 makan,we all jalan2 menyusuri pantai bersebelahan n bermain2 air...

*aku nampak gemuk plak dlm pic ni..tp aku suka..hehe*

Lepas 2 we all round2 kat Teluk Ketapang plak..
Mlihat kerosakan pntai akibat pembinaan airport {diorang ni buat EIA ke x?? opss..ter'emo' plak..hehe}..den balik hostel skejap tuk smayang n tukar sluar yg dah basah dek ombak tadi..haha..
Pengembaraan to be continue..hee~~

Pas maghrib,trus ja klua..Tempat yg di tuju adalah......MYDIN..haha..
Sampai ja makan dulu {asyik makan je kan? hehe}.. aku makan yong tau fu ja..protku masih lagi kenyang..n den shoping2 jap {tp aku juz bli gula2 sbungkus ja..xtau nak bli pa}..
Hmm,macam biasa la,xkan lengkap pengembaaran we all klu xp karoke!! hehehe..so,we all decide tuk karok kat mydin ja coz nak balik awal {paham2 la klu sewa keta ni..huhu}..tp kat situ sgt la xbez..mic xkuat..so,terpaksa menjerit n sora jadi xbez {budget sora ko tu bez sgt la?..haha}

*dalam kbox yg sgt bau rokok..abis baju aku suma*

After dat....apa lg,balik la...dalam kpenatan n kemengantukan yg teramat sgt..
Bz kan aku ari ni??? hahaha
.

No comments:

Post a Comment