There was an error in this gadget

Sunday, December 12, 2010

:: Akhirnya!! ::


Salam 1 Malaysia suma..

Akhirnya..kini pasti..ku merasai cinta nan suci.. *ini adalah lirik lagu Anita Sarawak*.. Terpampangnya post kali ni bukan nak cita pasal Anita Sarawak tapi nak cita yang AKHIRNYA aku berjaya tengok ngangkung!! hahaha..tahniah kepada diri sendri..sebagai bukti aku sempat bergedik gedik snap pic kat poster.. *xdapat bergambar dgn plakon,dgn poster pun jadi la..haha*

Ni plak lagi 1 bukti..hehe..

Bleh kira dengan jari la orang kat dalam panggung 2..maklum la org dah layan cita len, yg aku ni baru tergedik2 p tgk..harus la brapa kerat ja org kan..haha..
Citanya not bad..klakar n byk scene terkejut..pergh!! bleh sakit jantung aku di buatnya...pas 2 aku rasa dengaq sora aku ja dok gelak gelak n menjerit jerit..siap melatah lagi tu..haha..xkisah la..bukannya org kenai aku pun..lalalalaaa~


Pas 2 xtau nak p mana,lepak2 kat menara los staq..skodeng2 org dating..kutuk2 ckit.. *xkena dekat diri sndri bleh la kutuk kan..hehe*..tgk la pic aku kat atas 2..btapa gembiranya dapat lepak kat manara..abis terpampang lubang idung yg xbrapa mancung 2..hahaha~

Pasni nak layan aku tak bodoh plak..tapi xtau lg bila..huhu..xsabaqnya nak tgk ariel Zafrel!! byk fedback yg aku dgr cita ni mmg bez!! berbaloi melabur di panggung2 berdekatan..so,apa tggu lagi?? jom serbu ramai2!! nak ajak aku pn boleh.... =)

2 comments:

  1. tahniah sebab berjaya tgk ngangkung...hahaha... terkejut kan? pastu berdekah2 keraih perot...
    claim dah masuk ni...hehehe...tapi mgu ni xdak keta...

    ReplyDelete
  2. hahaha..tq2..jgn lupa date kita..hehe

    ReplyDelete