Tuesday, September 28, 2010

:: hepi besday!! ::


Ehem! ehem! salam smua..

Hepi besday!! hmm..besday sapa ea?? besday sapa lg klu bukan diri sendri..hehe..meh nyanyi ramai2 tuk aku..

Hepi besday to me..
Hepi besday to me..
Hepi besday to nurul nasriati..
hepi besday to me...
(clap..clap..clap..hehehe)

okeh bersempena dgn umur 22 taun ni,aku dan la gedik2 bergambar pas klas td.. oppss lupa lak nak story..aku skang da kat Penang Skill Development Center (PSDC) sitting 4 Biotechnology Entrepreneur Special Training (BeST) program..bleh klik di sini tuk tgk we ol punya fesbuk..or jenguk kat biotech corp punya sesawang tuk maklumat lanjut..malas la nak cita..hehe..
hmm..layan ja la pic2 aku yg berumur 22 taun ni dgn tema payung..layannnn~~

yg ni possing ayu ckit..konon2ny matured la..


yg ni xbrapa nak ayu ckit..


yg ni..em,xtau la..haha

camna?? camna?? da prubahan x?? hahaha..xda kan?? still mcm dulu gak..kebudak budakkan..eceli risau gak ni..camna nak kawen klu still camna budak2 lg? bleh ka? camna klu dah da anak nnt?? hahaha..haisyh,gatai betoi..keja pun xlg..hehehe..

ha,lupa plak..tuan punya badan yg tlg snap pic ni suh mention tuk kredit 4 beliau..so,tuk memenuhi permintaan beliau,aku nak ucapkan thankz to cik shida coz tlg snap2 yer..hikhikhik!

pas penat2 possing, kawan2 aka housemate aku ni pun cbuk suh snap pic dey ol..aku pn layan ja la..kang majuk plak..hehe..ni la muka2 sbahagian housemate aku..



camna nak matured kan klu housemate pun x matured??
lalalalaa~


1 comment:

  1. hahaha.
    baru bleh komen.
    xdak komen ni xdak org terpilih ke? :)

    ReplyDelete