Friday, July 23, 2010

:: sorry sayang..xprasan ::

Salam semua...

Oh,ari ni duk bilik sorang2..mana rumate suma?? dey ol kuaq mlawat bandaraya pesisir air..malas nak join sbb aku tgh tggu kedatangan keluarga tercinta..klu aku ikut,takut nanti blik lambat plak..pas 2 fmly aku smpai, aku plak xdak..p mronggeng mana hala..ish,macam derhaka kan? haha..

boring seh sorang2 ni..rasa cian kat diri sndiri pun da..macam xdak kawan..haha..

Ha,time ni la kan nak bermanja2 dengan blog yg dah lama ditinggalkan..cian kau yer blog..so,belek2 pa yg patut..tukar cna tukar cni..edit cna edit..tadaa~ jadilah blog yang sbegini rupa..tetap buruk kan? hahaha! aku bukanny pandai nak buat segala mak nenek ni..kira okeh la neh!!

Belek pny belek,baru prasan da pesanan dari cik ainilavia bertarikh 10 jul 10 kat ruangan chat.. Oh,sory syg..xprasan..dah lama xbelek blog..sll post2 pas 2 trus kuaq..xdan nak belek2 + jalan2 melawat kengkawan d alam maya..ok2..ari ni aku akan langsaikan utang aku 2 yang dah berabad lamanya 2..hehehe~

Sebenarnya aku telah di'award'kan oleh cik ainilavia ni..awardnya adalah......


sat-sat..nak buang habuk2 dah segala sawang yg dah menempatkan diri ni..

fuhhh!!!

.

.

fuhhhh!!

.

.

okeh!! tarraaa...~~

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.

wah2..kena puji ke? beres2..stakat nak puji2, bodek2 ni no hal lah! hehe..okeh,cik ainilavia ni aku knal time matrik dulu..rumate kpd kosmate aku..xsangka plak jodoh berkekalan sampai UMT neh..haha..em,beliau ni cantik..da 1 benda yg aku nak cakap kat beliau..kau ni pandai mekap lah! aku jelez tau..nnt bila2 free ajarkan aku bleh? bleh? hehe~


2. Sila beri 'award' kepada 10 'blogger' yang lain.

ha,part ni yg masalah ni..em,bg kat suma follower la bleh? ambik la..ambik la..tengah murah ati ni...hehe~


3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni

ha,part ni pun masalh gak..camna eh? arghhh! *buat2 tensyen*


4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?

hahaha! yg ni aku xtau..musykil gak ni..em,mungkin perlu tnya cik ainilavia kita..mungkin...mungkin...mungkin...


Done!!! harap puas ati ye..sory lambat bg respon..hehehe~


No comments:

Post a Comment