Friday, July 16, 2010

:: pemain terkacak WC10 ::


Salam 1 Malaysia buat smua.. =)

oh,skang ni trasa malas plak nak menggedik..mybe pngaruh skeliling kot..ye lah kat umah keja gaduh ngn adik2 ja..bila time nak menggedik kan? skill menggedik pun hampir pupus di telan masa neh..so,im back 2 asal..hahaha!

wc10..dah lama abis kan? tp aku baru tergedik2 nak bt entry pasal ni..hehe..biaq la..dah time ni ja aku rasa rajin nak mngarang sgala macam hal ni..nak kata cbuk 2 xda la..sbb rutin hrian aku spanjang bergelar penganggur ni

:: bangun pagi kemas umah..pas 2 masak tuk lunch..dah siap suma,tgk tv plak..klu dah xda cita nak tgk,tdoq lah..ptg plak p kolam mmancing..lepak2 kat cna smp maghrib..mlm plak tgk tv smp dah xda cita, den tdoq ::

cam 2 la rutin hrian aku slama dua bulan stengah kat umah ni..tp xda plak aku rasa boring..plik2..hehe..

em,klu dah tgk bola, mst usya player skali kan? xkan nak usya jabulani 2..apa barang..haha..tp kan,nama jabulani 2 bez lah ckap kau!! kalah nama player2 suma..hahaha.. dah,terlanjur aku usya player2 ni so aku nak snaraikan

"PEMAIN TERKACAK WC10"

tempat pertama jatuh kepada................
*trum..tum..tu..tum....tom...trum..dram..*
player brazil yg memakai jersi 10
KAKA

*yg blakang tu yer kawan2..bukan yg depan..harap maklum*

dear kaka,
kau tau x kau ni sangat kacak? tau x? hah? ke kau buat2 xtau? klu kau btl2 xtau,plz take note..aku dah gtau ni..awat aku tak pernah prasan kau sblm ni? aku prasan pun time kau kena kad merah..pas 2 aku kata dalam hati, "ensemnya mamat ni"..kau mesti bangga kan? pasni aku syorkan kau jadi pelakon klu kau dah xmen bola lagi..sbb aku tgk muka kau pun dah macam plakon dah cuma bakat tu aku xpasti la..haha..even kau kacak,da 1 benda yg aku xsuka psl kau..kau ni panas baran lah!! ckit2 nak ngamok..emo lebih lah! relex ah..klu cool 2 lagi la macho..tp klu kau marah pun aku ttp nampak kau kacak..kau buat la mimik camna pun..muka herot ka, mulut tenganga ka, muka letih, marah..kau tetap kacak..ksimpulanny aku nak gtau,kau mmg kacak..tahniah dapat memenangi ati aku wc kali ni..



okeh!! pemenang tempat ke 2 pula...
*trum..tum..tu..tum....tom...trum..dram..*
player germany yg memakai jersi 11
MIROSLAV KLOSE

*ini adalah larian rama-rama*

sayangku klose..
kau tau kau dah tua kan? bguslah klu kau dah sedar diri..tp jangan risau kau tetap kacak di mata aku..aku rasa sbb kau la aku xprasan kwujudan kaka slama ni..kau jgn sedih sbb kau dah jatuh no 2..sblm ni kau sntiasa no 1 d ati aku..sejak wc02 lagi..time 2 aku baru nak bjinak-jinak dalam dnia perbolaan ni..sbb kau jgk la aku pilih germany as my fav team even team kau xpenah menang pun spanjang aku jadi pminat stia ni..kcewa btl aku bila team kau kalah..sdih btl aku bila tgk kau sedih..kau patut berbangga tu!! pasni kau mgkin dah xmen next wc,euro xtau la..pa2 pun aku doakan smoga kau success slalu..



tempat ke 3 pula jatuh kepada
*trum..tum..tu..tum....tom...trum..dram..*
player germany yg memakai jersi 8
MESUT OZIL

*peluh2 pun tetap kacak*

ozil sayangku....
1st skali aku nak tanya kau..nama kau ozil or oezil?? aku pening sbb jersi kau kdang2 ozil..kadang oezil..kau buat aku konfius..aku nak cakap kat kau,aku suka mata kau..mata kuyu cam org ngantuk..taste aku la 2!! kau patut bangga da mata cam 2 sbb klu kau rasa nak ngorat aku, aku akan suka..xda la kau btepuk sbelah tangan..aku suka tgk kau maen..low profile ja..macam baddrol bakhtiar..kau kenal x? klu kau xkenal, aku nak kenalkan..beliau 2 pmain malaysia n kedah..aku suka beliau macam aku suka kau..bila aku dapat tau kau sll baca Quran b4 game,aku lg suka..klu kau kwen dgn aku,mst kau bleh bimbing aku kan? doaku smoga kau bleh bwk germany juara wc n euro nnt..amin~



pemain terkacak wc10 tempat ke 4 adalah
*trum..tum..tu..tum....tom...trum..dram..*
skali lagi pemain germany yg memakai jersi 16
PHILIPP LAHM

*jugak kapten germany*

lahm syg...
kau ni kcik2 cili padi..tahniah la kau berjaya jadi kapten muda2 ni..pas 2 dapat bwk team kau smp dapat no 3..tp kau xmen masa last game 2..kau xsihat kan? cian kau..mesti kau sedih..tp xpa,next time kau maen lagi..aku tgk kau ni da d mana2..tau la kau kcik..senang nak lari..laju ja..kau byk cipta pluang tuk team kau..tahniah tuk kau skali lg..kenapa kau kwen awl sgt?? kcewa btl aku bila baca paper kmarin yg kau baru kawen..xpa la,smoga kau bhgia n smoga kau dapat jadi kapten lagi..tp jgn brebut dgn ballack tau,bincang leklok k?


ha,2 ja pmain kacak dalam ati aku..suka? xsuka? stuju? xstuju?u ol pnya pasal la..ada aku kisah? x..x..jujur aku xkisah..aku pny pasal la..carta aku kan..haha.. apsal rmai player germany? sbb aku skong germny..so,dey ol ja yg aku igt..hehe.. Cristiano ronaldo?? sorry..aku xrasa dia kacak..lalalalaaa~

last skali ucapan khas buat pmain yg aku kagumi..
THOMAS MUELLER

*skang pkai jersi 13*

mueller ku..
aku bangga dgn kau..muda2 lagi kau dah dapat kasut mas..pas 2 dapat anugrah pmain muda terbaik lg..kau ptt bangga jadi diri kau..pasni kau pecah rekod ronaldo plak eh..aku akan sntiasa skong kau..aku tgk kau pun macam baddrol bakhtiar..knl x? klu kau xkenal,kau tnya ozil..aku dah kenalkan tadi..em,aku pun dah blur skang..xtau nak tulis pa lg..skit kpala pun da mngadap laptop dari pg tadi..lastly aku doakan kau bleh juarakan germany sblm aku bersara dalam bidang pnyokong pembolaan ni..

No comments:

Post a Comment