Friday, April 2, 2010

:: kedah vs tganu yg bez ::


salam, hye dan hello...

Sudah lama rasanya diri ini tidak mengupdate blog..tiada ksempatan disebabkan oleh final exam..menjadikan diri ini begitu sibuk sekali..masa yang lama tidak menjenguk blog menjadikan aku mempunyai pelbagai cerita untuk di kongsi bersama dengan anda..percutianku selama 3 ari di kg halaman, award dari naddy, exam yg susah, kluar melepaskan tensyen {ttp da masa nak bersosial} dan pelbagai lg..tp untuk kli ni aku mahu berkongsi pengalamanku mnyaksikan perlawanan bola sepak piala FA separuh akhir pertama di antara pasukan negriku tercinta, KEDAH vs TERENGGANU {ngri blah mertua..hehe}...crita2 yg lain akan mnyusul dalam post yg akan datang...

Fuhh!!! penat gla mengarang ayat skema ni! berpeluh2..haha..

okeh,back to tajuk tjuan asal..

30/03/2010
aku dah lama tggu tarikh ni..mau tgk player faberet kat dpn mata..akhirnya smpai jugak tarikh tersebut..plan awal nak btolak kul 6.30pm..ye la..takut ssh nak dapat parking kan..tp last2 pas mghrib gak btolak..besa la klu p ramai2 ni..nak tggu yg nu..nak tggu yg ni..

Eh,lupa plak nak gtau..we ol p 2 buah keta..10 org..
5 llk = fazren, hazman, paan, apek, samad
5 pmpn = aku, intan, mazni, lin, aqyda
pas 2 da sbuah lg keta, kwn aku dari UDM,thoharah n kwn beliau 2 org..tp xp skali..jmp kat stadium..

*nak tunjuk tiket yg byk tu*

masuk stadium..celik mata luas2..pa lg,cari tmpat dduk pnyokong kedah la..tp xjumpa..so,terpaksa lah duk kat tmpat pnyokong tganu ja..huhu..
dekat2 nak start game, ujan trun plak..lebat plak 2..nak lari xbleh,so duduk ja la kat c2..lencun abis xpyh ckp la..tp demi pasukan hijau kuning,aku sggup bertahan {poyos jer..haha}..
player yg aku nak tgk sgt2 mlm 2 ofcoz la badrol, fazliata, khyril muhymeen n gol keeper yg ensem 2,helmi eliza..sgt excited bila dey ol ni kat depan mata..terutamanya time badrol ambik sepakan penjuru..beliau kat depan aku ja..rasa cam nak terkam ja beliau itu {aku tipu ja, sila jgn percaya..xbrani den nak bt btl2..hehe} ee,comel2..

http://emo.huhiho.com

khyril xdapat tgk sgt sbb beliau reserve ja mlm 2..msuk ganti fazliata beberapa minit ja lg nak abis..eh2,aku mmg tgk bola tau..bukan player je..tp klu tgk bola,mst la terpaksa tgk player kan? u ol jgn salah phm plk..hikhik..

okeh,mls nak cita pnjang2..trus ke result..

mst rmai dah tau kan??
puas ati gak la kedah men bagus mlm 2..xmcm game2 b4 ni..arap nsib ja..
tp yg xpuas ati coz xdpt duk dgn pnyokong kedah..klu x mesti leh skong tnpa batasan smbil nyanyi2 lagu bola kdh..bez2..hehe..

ni aku yg kbasahan..lepas game..tdung pun mcm dah xterurus dah..haha..2 la,nak tgk bola pun nak menggedik2 mlawa pkai slendang kan? xpasal2 trus jdi slekeh..nsib la mascara waterproof..klu x...........hahaha.. thankz 2 mybelline..hehe


ni time nak blk..possing dulu kat keta..n den singgah makan dulu b4 balik..lapar de..1 ari aku xmkan..semangat nak tgk bola pnya psal..haha..
pas 2 blk,smpai hostel dlm kul1..nsib la guard xtnya..klu x,jenuh nak mnjawab 2..huhu..

ok la,sampai d cni saja kali ni..mau kuar p makan celup2 dgn geng karok n ofcoz la mau p karok gak..hehe..

http://emo.huhiho.com

p/s:gud luck kdh tuk sparuh akhir ke2 sabtu ni..line slow plak..xdpt nak uplod pic byk2..huhu..

No comments:

Post a Comment